1. Acte normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Munca Hunedoara;

 2. Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor instituţiei, programul de funcţionare şi programul de audienţe;

3. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea AJOFM Hunedoara, precum şi ale responsabililor cu difuzarea informaţiilor publice;

4. Coordonatele de contact ale AJOFM Hunedoara, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;

5. Programele şi strategiile proprii

6. Raportul anual cu privire la activitatea AJOFM Hunedoara;

7. Regulamentul de organizare si funcţionare al AJOFM Hunedoara;

8. Regulamentul intern al AJOFM Hunedoara;

9. Bugetul de venituri şi cheltuieli al AJOFM Hunedoara şi bilanţul contabil;

10. Comunicate de presă, buletine informative, documentare de presă, broşuri, pliante, afişe, ghiduri, privind activităţile AJOFM Hunedoara;

11. Materiale prezentate în cadrul conferinţelor de presă şi declaraţii de presă;

12. Declaraţii de avere;

13. Documente necesare desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;

14. Informaţii privind organizarea licitaţiilor la nivelul AJOFM Hunedoara, conform legislaţiei în vigoare.

15. Lista cuprinzand  categoriile de documente gestionate potrivit legii . Documentele cuprinse in normele si procedurile de aplicare  a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca , cu modificarile si completarile ulterioare.

Introduceti continutul text. Eventualele incarcari de fisiere se fac in faza de editare


Selectează o agenție
Sari la conținut