Platforma proiect eSPOR -“Relatia SPO cu angajatorii”
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de
Munca Gorj implementeaza la nivel judetean proiectul eSPOR -“Relatia SPO cu angajatorii”, finantat prin
Fondul Social European POCU/801/3/15/139164, care vizeaza cresterea
satisfactiei clientilor Serviciului Public de Ocupare, a diversitatii si al
gradului de cuprindere a serviciilor oferite angajatorilor si persoanelor
aflate în cautarea unui loc de munca, beneficiarul proiectului fiind ANOFM.
Scopul proiectului este crearea unei Platforme
Unice de Livrare a Serviciilor PULS, în care vor fi integrate toate serviciile
dedicate angajatorilor, cu accent pe servicii de mediere a muncii modernizate,
facilitându-se astfel, interactiunea acestora cu agentiile teritoriale pentru
ocuparea fortei de munca, în special prin cresterea eficientei în cadrul
activitatii de depunere a documentelor, reducându-se, substantial, timpul
alocat acestei activitati. Aceasta platforma va putea fi utilizata de
angajatori începând cu luna ianuarie 2023.
Prin intermediul acestui proiect se vine în
întâmpinarea nevoilor angajatorilor, oferindu-le posibilitatea de a completa
on-line un chestionar de analiza a nevoilor, prin care se pot detemina în timp
real nevoile de formare profesionala ale acestora.
Angajatorii pot completa chestionarul accesând
/ utilizând linkul: https://www.anofm.ro/chestionare/index.html
Datele de logare sunt:
Username: CUI firma
Parola:
index-ul declaratiei 112 pentru luna iunie 2022
Raspunsurile angajatorilor ne vor oferi
posibilitatea de a identifica cerintele privind necesarul de forta de munca
calificata de la nivelul companiilor din judetul Gorj, având astfel
posibilitatea de a elabora programul de formare profesionala al AJOFM Gorj
pentru anul 2023 în functie de nevoile reale ale angajatorilor si de a adapta
forta de munca la cerintele pietei muncii.