Comunicat de presa
Verificarea conturilor si datelor din Platforma Servicii Online Angajatori
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) anunță angajatorii cu
privire la necesitatea revizuirii urgente a conturilor și informațiilor
din Platforma “Servicii Online Angajatori” și registrul “Internship” ce
au fost create/introduse în perioada 20 decembrie 2023 și 29 ianuarie
2024. Recent au fost identificate unele dificultăți tehnice în funcționarea
site-ului www.anofm.ro și a Platformei “Servicii Online Angajatori”,
astfel că, în cazul constatării absenței unor date, rugăm angajatorii să le
reintroducă în cel mai scurt timp posibil.
Facem apel la angajatorii care întâmpină dificultăți în procesul de
autentificare sau înregistrare în Platforma “Servicii Online Angajatori” să
utilizeze butonul [Raportează problema de înregistrare/autentificare] și
să completeze formularul afișat. De asemenea, în situația unor dificultăți
survenite după autentificare, în etapa de reîncărcare a datelor, rugăm
angajatorii să deschidă un tichet prin opțiunea [Raportează problema],
furnizând detalii specifice despre situația întâmpinată.
Angajatoriilor care utilizează registrul “Internship” și au creat
conturi/au introdus date în perioada menționată le recomandăm să se
adreseze cu celeritate secretariatului agenției județene în raza căreia își au
sediul social, prin e-mail, la adresa ajofm.xx@anofm.gov.ro, unde “xx”
reprezintă codul județului (exemplu: pentru Brașov, adresa este
ajofm.bv@anofm.gov.ro).
Ne exprimăm regretul pentru orice inconvenient cauzat și-i asigurăm pe toți
angajatorii că echipa noastră tehnică lucrează pentru a rezolva rapid orice
situație semnalată.
Serviciul Comunicare si Secretariatul Consiliului de Administratie