Pentru a
facilita comunicarea între angajator şi operatorul AJOFM, a
fost creeat un Formular de acces (publicat în pagina
publică) care are scopul de a informa angajatorul cu privire
la necesitatea oferirii informaţiilor în mod unitar pentru o
identificare rapidă şi punctuală a firmei, precum şi de a
informa cu privire la serviciile oferite de platforma SOA şi
politica ANOFM privind protecţia datelor cu caracter personal.
Având în vedere cele
menţionate mai sus, vă recomandam utilizarea Formularului de
actualizare a datelor la nivelul tuturor Agenţiilor Judeţene
pentru Ocuparea Forţei de Muncă, ca formular necesar pentru
migrarea, înregistrarea, actualizarea conturilor angajatorilor
de către operatorii AJOFM.
In acest sens a fost actualizat conţinutul
informativ de pe pagina publică https://www.anofm.ro/serviciionline/serviciionlineangajatori.html (indrumati angajatori
sa descarte formularul de actualizare a datelor oridecate ori
este necesara actualizarea datelor) şi actualizarea
instrucţiunilor de înregistrare/ autentificare in care se
recomanda angajatorilor completarea acestui formular pentru a
facilita comunicarea cu dvs.