BULETIN INFORMATIVPRIVIND INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC
CONFORM LEGII NR. 544/2001- noiembrie 2018
ACTELE NORMATIVE CARE
REGLEMENTEAZA ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA INSTITUTIEI:
- Legea nr. 202/2006
privind organizarea si functionarea ANOFM, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare
- Regulamentul de
Organizare si Functionare a AJOFM BRASOV - Legea nr. 76/2002
privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de
munca;
- Legea nr.
7/2004, privind Codul de conduita al functionarilor publici, republicat; - Legea nr.
53/2003 – Codul Muncii, republicata; - Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile
ulterioare;
- Legea nr. 161/2003
privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor
publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si
sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 174 /2002
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.76/2002
privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei
de munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 377/2002
pentru aprobarea Procedurilor privind accesul la masurile pentru stimularea
ocuparii fortei de munca, modalitatile de finantare si instructiunile de implementare
a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.
116/2002 privind prevenirea si combaterea marginalizarii sociale; - H.G. nr. 1610/2006
privind aprobarea Statutului Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de
Munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 278/2002
pentru aprobarea Procedurilor privind accesul la masurile pentru prevenirea
somajului, modalitatile de finantare si instructiunile de implementare a acestora;
- Legea nr. 544/2001
privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile
si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 123/2002
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001
privind liberul acces la informatiile de interes public.
STRUCTURA
ORGANIZATORICA, ATRIBUTIILE SERVICIILOR/COMPARTIMENTELOR DIN CADRUL AJOFM Brasov
SI AL AGENTIILOR LOCALE, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Brasov se
subordoneaza ANOFM si este condusa de un director executiv, numit prin ordin al
presedintelui ANOFM, un director executiv adj. Precum si sefi de compartimente.
Activitatea AJOFM Brasov este structurata pe servicii/ birouri si
compartimente:
Director Executiv
Director Executiv Adjunct
COMPARTIMENTE FUNCTIONALE AFLATE IN SUBORDINEA DIRECTA A DIRECTORULUI
EXECUTIV :
-Compartimentul
EURES
-Compartimentul
Audit public intern
-Compartimentul
Resurse Umane, Salarizare, Comunicare si Secretariatul Consiliului Consultativ
-Compartimentul
Control, Indeplinirea Masurilor Asiguratorii si Executare Silita a Debitelor
-Compartimentul
Juridic, Relatii cu Publicul
COMPARTIMENTE SUBORDONATE DIRECTORULUI EXECUTIV ADJUNCT:
-Agentii Locale
-Compartimentul
Formare Profesionala
-Serviciul Analiza
Pietei Muncii si Economie Sociala
-Compartimentul
Analiza Pietei Muncii, Programe de Ocupare si Implementare Masuri Active
-Compartimentul
Relatii cu Angajatorii
-Compartiment
Economie Sociala
-Compartimentul Monitorizare Proiecte Finantate din FSE, Informatica si
Managementul Bazelor de Date
-Serviciul
Administrare Buget
-Compartimentul Executie Bugetara, Financiar, Contabilitate si Administrare
Fond Garantare pentru Plata Creantelor Salariale
-Compartimentul
Achizitii Publice, Administrativ, Protectia Muncii si PSI
Atributiile serviciilor/birourilor/ compartimentelor din cadrul
AJOFM Brasov sunt prevazute în Regulamentul de Organizare si Functionare.
NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN
CONDUCEREA AJOFM Brasov SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA
INFORMATIILOR PUBLICE IN BAZA LEGII NR. 544/2001, PRIVIND LIBERUL ACCES LA
INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC
Conducerea Institutiei :
Nume |
Functia |
Liliana |
DIRECTOR |
/Sandor-Mihaly |
/DIRECTOR |
/Georgeta |
/SEF |
/Catalina |
/SEF |
/Judith |
/SEF |
Functionarul responsabil cu difuzarea informatiilor de interes
public: Cristina Trifan – tel.
0268.416879, int.117
Programul de functionare al
AJOFM Brasov
Luni – Joi intre orele 8:00
– 16:30; Vineri intre orele 8:00 – 14:00
Program de comunicare a
informatiilor publice conform Legii nr. 544/2001: Luni – Joi intre orele 8:00
– 16:30; Vineri intre orele 8:00 – 14:00
Program de audiente:
|
|
COORDONATELE DE CONTACT ALE
AGENTIEI: denumire, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail.
Denumire |
Adresa |
Nr. |
A.J.O.F.M.
|
Brasov, |
0268/416879
0268 |
SURSELE FINANCIARE, BUGETUL
SI BILANTUL CONTABIL
AJOFM Brasov este o
institutie publica finantata integral din Bugetul Asigurarilor de Somaj.
Bugetul si bilantul
contabil pot fi consultate la sediul institutiei sau pe site.
PROGRAMELE SI STRATEGII
PROPRII
- programul de
ocupare, - programul de
formare profesionala.
LISTA DOCUMENTELOR DE
INTERES PUBLIC;
- raportul anual
privind informatiile de interes public; - bugetul;
- bilantul
contabil; - programul de
audiente al conducerii AJOFM Brasov; - structura
organizatorica; - declaratiile de
avere si de interese ale angajatilor AJOFM Brasov;
LISTA DOCUMENTELOR PRIMITE-
EMISE SI/SAU GESTIONATE POTRIVIT LEGII:
- dosarele
somerilor indemnizati si neindemnizati; - dosare
subventii; - conventii;
- declaratii
privind contributiile la Bugetul Asigurarilor pentru Somaj; - adeverinte;
- programul de
ocupare a fortei de munca; - programul de
formare profesionala; - situatia
saptamanala a locurilor de munca vacante; - certificate
privind stagiul de cotizare; - certificate
concediu medical; - ajutoare deces;
- planul anual de
audit public intern; - comunicate de
presa; - formulare
europene conform Regulamentului 883/2004 privind securitatea sociala a
lucratorilor migranti.
Modalităţle de
contestare a deciziei instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră
vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public
solicitate.
Legea nr. 544/2001 privind liberal acces la informatiile de interes public,
actualizată
ART. 21
(1) Refuzul explicit sau tacit al
angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea
prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea
disciplinară a celui vinovat.
(2) Impotriva
refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul
autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la
luarea la cunostinta de către persoana lezata.
(3) Dacă după cercetarea
administrativă reclamaţia se dovedeşte intemeiata, răspunsul se transmite
persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine
atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cat şi menţionarea
sancţiunilor disciplinare luate impotriva celui vinovat.
ART. 22
(1) În cazul în care o persoana
se considera vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta
poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a
carei raza teritorială domiciliază sau în a carei raza teritorială se afla
sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plangerea se face în termen de
30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7( Autorităţile şi instituţiile publice au
obligaţia sa răspundă în scris la solicitarea informaţiilor de interes public
în termen de 10 zile sau, după caz, în cel mult 30 de zile de la înregistrarea
solicitării, în funcţie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrărilor
documentare şi de urgenta solicitării. În cazul în care durata necesară pentru
identificarea şi difuzarea informatiei solicitate depăşeşte 10 zile, răspunsul
va fi comunicat solicitantului în maximum 30 de zile, cu condiţia
înştiinţării acestuia în scris despre acest fapt în termen de 10 zile).
(2) Instanta poate obliga
autoritatea sau instituţia publica sa furnizeze informaţiile de interes public
solicitate şi sa plătească daune morale şi/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este
supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este
definitiva şi irevocabilă.
(5) Atât plângerea, cat şi apelul
se judeca în instanta în procedura de urgenta şi sunt scutite de taxa de
timbru.