Răspuns Telekom Romania Suport (02/11/2020 02:04 p.m.)
Stimate Client,
Va multumim pentru mesaj si pentru faptul ca ati ales serviciile Telekom.
Situatia pentru care ne-ati cerut ajutorul se afla in atentia noastra prin sesizarea inregistrata cu numarul 82675966 . Totodata, va asiguram ca depunem toate eforturile necesare pentru a beneficia in cel mai scurt timp posibil de serviciile noastre.
Răspuns automat Administrator (02/11/2020 11:35 a.m.)
Aceste raspunsuri te-ar putea ajuta:
Client (02/11/2020 11:35 a.m.)
Buna ziua!
De astazi , 11.02.2020, orele 8.00 nu mai functioneaza centrala telefonica a AJOFM BRAILA, din bd. Dorobantilor nr. 603-605. Am sesizat si telefonic aceasta problema la orele 11.00. Va rugam sa interveniti de urgenta, deoarece suntem institutie publica si avem neaparata nevoie ca liniile telefonice sa functioneze fara intreruperi, pentru a ne putea desfasura activitatea.
Va multumim!
Nr. referinţă întrebare: 200211-000116
Data creării: 02/11/2020 11:35 a.m.
Data ultimei actualizări: 02/11/2020 02:04 p.m.
Cu respect,
Echipa Telekom Romania