Pentru a facilita medierea şi angajarea persoanelor aflate în evidenţele AJOFM Bihor, vă informăm că începând cu data de 1 noiembrie 2021 angajatorii pot solicita dispoziţia de repartizare pentru şomeri prin e-mail.
Documente necesare pentru solicitarea prin e-mail a dispoziţiei de repartizare:
– Copie după cartea de indentitate a şomerului ;
– Locul de munca vacant se incarca de catre angajator pe platforma accesibila la link-ul https://www.anofm.ro/serviciionline/serviciionlineangajatori.html (angajatorul se inregistreaza pe aceasta platforma iar locul de munca publicat va fi vizualizat in reteaua ANOFM)
– precizarea în textul e-mailului a ocupaţiei şi codului COR ce urmează a se regăsi în dispoziţia de repartizare.
Solicitarea va fi transmisă la adresele de e-mail de mai jos, ţinându-se cont de NUMELE DE FAMILIE al şomerului pentru care se solicită dispoziţia de repartizare:
Pentru şomerii a căror nume de familie începe cu literele A, M→R, U→Z – simona.dejeu.bh@anofm.gov.ro
Simona Dejeu – Inspector superior
Mobil: 0756 198 371
Tel. 0359 800 960, int. 118
Pentru şomerii a căror nume de familie începe cu literele B, S, Ş – daciana.nica.bh@anofm.gov.ro
Daciana Nica – Consilier superior
Mobil: 0755 428 185
Tel. 0359 800 960, int. 120
Pentru şomerii a căror nume de familie începe cu literele C→L, T, Ţ – adriana.marin.bh@anofm.gov.ro
Adriana Marian – Inspector superior
Mobil: 0770 355 837
Tel: 0359 800 960, int. 131