Anunt concurs experti tehnici externi FIPMPD
Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă anunță scoaterea la concurs a 1 post de expert tehnic extern la nivelul AJOFM BIHOR, pentru activitățile desfășurate în cadrul proiectului „Facilitarea inserției pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități” cod proiect POCU/605/3/1/130164.
Condiții specifice:
Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licență/de absolvire;
Vechime în muncă – minim 1 an;
Deprindere excelentă de comunicare;
Abilitați organizatorice și de planificare a activitații;
Capacitate de muncă în echipă;
Cunostinte operare calculator.
ACTE NECESARE ÎNSCRIERII
În conformitate cu prevederile Cererii de finanțare și ale Procedurii interne de recrutare și selecție a personalului necesar a fi încadrat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată pe posturi în afara organigramei aprobată prin Ordinul președinteului ANOFM nr. 236/10.07.2018, dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele documente:
a) Formular de înscriere și formular de disponibilitate (Anexa 1 și Anexa 2);
b) Declarație pe propria raspundere din care să rezulte că nu desfășoară activități în baza unor contracte individuale de muncă cu normă mai mare de 8 ore/zi cumulate;
c) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat);
d) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă îndeplinirea condițiilor prevăzute în Cererea de finanțare;
e) CV format Europass datat și semnat pe fiecare pagină (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu date de contact valide – adresa de e-mail și numărul de telefon);
f) Cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere din care să reiasă nu are antecedente penale ( candidatul declarat admis la selecția dosarelor, dacă a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel târziu până la data primei probe a concursului);
g) Adeverință medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
h) Declarație prin care-și exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (se completează la sediul instituției).
Documentele doveditoare ale studiilor și experienței/expertizei declarate în CV (copii ale diplomelor de studii, adeverințe de lucru, alte documente doveditoare) se prezintă însoțite de documente originale, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, sau se depun copii legalizate.
MODALITATEA DE DEPUNERE A CANDIDATURII
Candidații vor depune documentele la sediul AJOFM BIHOR din Oradea, strada Transilvaniei, nr.14, Compartiment Resurse Umane, până la data de 14.12.2021,
ora 1630.
Persoana de contact : Moise Maria, consilier superior, tel. : 0259 436821/interior 123 adresa de e-mail : maria.moise.bh@anofm.gov.ro.
Etapele selecției:
Etapa 1: 15.12.2021, începând cu ora 12 00 – Verificarea dosarelor;
Etapa 2: 16.12.2021, începând cu ora 12 00 – Verificarea îndeplinirii condițiilor de ocupare a postului prin evaluarea CV-ului și a documentelor depuse;
Etapa 3: 20.12.2021, începând cu ora 10 00 – Interviu.
Interviul se desfășoară la sediul AJOFM Bihor, din Oradea, strada Transilvaniei, nr.14 și participă numai candidații admiși în etapele 1 și 2.
Verificarea cunoștințelor și aptitudinilor candidaților preselectați se va face în cadrul interviului care se realizează conform planului întocmit de comisia de selecţie în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criterilor de evaluare.
După fiecare etapă rezultatele se vor afișa la sediul AJOFM Bihor.
Menţiune: angajarea efectivă este condiţionată de aprobarea unei notificări prealabile de către autoritatea de management competentă.
VEZI MAI MULTE DETALII IN FISIERUL ATASAT