INFORMARE
INFORMARE privind posibilitatea
amânării la plată sau anulării unor
obligaţii de plata accesorii administrate de AJOFM BACAU
AJOFM BACAU informează debitorii
persoane fizice şi juridice despre posibilitatea amânării la plată sau anulării
unor obligaţii de plată accesorii administrate de instituţie, în conformitate
cu prevederile Ordinul Preşedintelui ANOFM nr.728/2019 privind aprobarea procedurii
de anulare a obligaţiilor de plată accesorii în conformitate cu prevederile Cap
II din OG 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale.
Obiectul facilităţilor fiscale:
a) amânarea la plată a obligaţiilor de plată accesorii rămase nestinse la data
emiterii Fişei de calcul/Deciziei, până la data soluţionării cererii de anulare
a accesoriilor sau până la data de 16 decembrie 2019 inclusiv, în cazul
nedepunerii acestei cereri, pentru debitorii care notifică AJOFM BACAU conform
art. 28 alin. (1) din ordonanţă;
b) anularea obligaţiilor de plată accesorii.
Categoriile de obligaţii de plată
accesorii care, potrivit ordonanţei, pot face obiectul facilităţilor fiscale
sunt următoarele:
a) dobânzi/majorări de întârziere;
b) penalităţi de întârziere;
c) orice alte obligaţii de plată accesorii.
Obligaţiile de plată accesorii sunt
aferente:
a) obligaţiilor bugetare principale restante la 31 decembrie 2018 inclusiv,
astfel cum sunt definite la art. 23 alin. (3) din ordonanţă;
b) obligaţiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 decembrie
2018 inclusiv şi stinse până la această dată;
c) obligaţiilor bugetare principale scadente până la data de 31 decembrie 2018
inclusiv şi cuprinse în decizii de imputare emise ca urmare a unui control
aflat în derulare la data de 8 august 2019.
Pentru detalii suplimentare privind acordarea facilităţilor fiscale prevăzute
de Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019, vă rugăm să vă adresaţi doamnei STELUTA IRINA MANEA, consilier superior în cadrul
AJOFM BACAU sau la numărul de telefon 0234/576736.
Florina Andreea AVRAM
Director Executiv