Conform art.3 din Hotararea nr.217/2020  pentru decontarea sumelor pentru plata indemnizaţiei prevăzute la art.2 din  Legea nr. 19/20202, angajatorul va depune cerere la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene în a cărei rază teritorială îşi desfăşoară activitatea angajatorul.
 
Cererea va fi însoţită de următoarele documente:
a) lista angajaţilor care au beneficiat de zilele libere, precum şi indemnizaţia acordată pe această perioadă;
b) copii de pe statele de plată din care să reiasă acordarea indemnizaţiei;
c) declaraţia pe propria răspundere a reprezentantului legal al angajatorului prin care se atestă că lista prevăzută la lit. a) conţine    persoanele care îndeplinesc condiţiile reglementate la art. 2 alin. (2) din Legea nr. 19/2020; modelul declaraţiei este aprobat prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I;
d) dovada plăţii contribuţiilor şi impozitelor aferente lunii în care s-a plătit indemnizaţia.
(2) Cererea va fi datată şi semnată de reprezentantul legal şi va conţine obligatoriu următoarele elemente:
     a) datele de identificare ale angajatorului, inclusiv adresa de e-mail;
  b) contul bancar;
  c) numele reprezentantului legal al angajatorului;
  d) suma totală solicitată;
  e) numărul angajaţilor pentru care s-a solicitat suma . 
Documentele  se transmit electronic pe adresa   ajofm@bc.anofm.ro , în cel mult 30 zile de la data efectuării plăţii contribuţiilor şi impozitelor aferente indemnizaţiei.

Declaratie_angajator.doc

Anexa_declaratie_angajator.doc

Declaratie_angajator.pdf

Anexa_declaratie_angajator.pdf