Anunț
Documentele necesare accesării serviciilor destinate diminuării
efectelor pandemiei asupra mediului economic vor fi transmise direct, prin
email, agențiilor pentru ocuparea forței de muncă
Urmare a diminuării numărului de
solicitări transmise de beneficiarii serviciilor de ocuparecătre agențiile
pentru ocuparea forței de muncă, toate procedurile aferente măsurilor aplicate
de ANOFM în contextul pandemiei generate de răspândirea virusuluiSARS-CoV-2, publicate
în platforma aici.gov.ro,au fost dezactivate.
Pentru
accesarea în continuare a acestor măsuri, documentele necesare vor fi transmiseîn
format electronic la adresele de e-mail ale agențiilor pentru ocuparea forței
de muncă, adrese ce se regăsesc în ANEXA la acest anunț.
Formularele
necesare pentru accesarea serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei
asupra mediului economic pot fi vizualizate pe site-ul ANOFM la secțiunea
Persoane juridice/Formulare – https://www.anofm.ro/index.html?agentie=&categ=4&subcateg=12
De asemenea, pentru detalii suplimentare, agenții economici
sunt rugați să contacteze agențiile teritoriale pentru ocuparea forței de muncăîn
raza cărora au sediul social.
Serviciul Comunicare, Relații cu
Publicul şi Secretariatul Consiliului de Administraţie