PROCES VERBAL DE
ANALIZARE A DOSARELOR SELECŢIEI ORGANIZATE IN ZIUA DE 27.12.2021

 

 

Rezultatul final pentru selecţia dosarelor organizată în ziua de 27.12.2021,
în vederea ocupării celor 3 posturi vacante de expert relația cu angajatorii din
cadrul proiectului „Relația SPO cu angajatorii – eSPOR” – POCU /801/3/15/139164

 

 

Nume
și prenume
candidat

REZULTAT
FINAL

Nu au fost inregistrate dosare

Nu este cazul

 

 

 

 

 

 

Afişat astăzi,27.12.2021, ora 11

 

 

                                      

ANUNȚ

 Nr.30842/AJOFM ARGES/22.12.2021

 

Avizat

Director
executiv

NICOLAE
BADESCU

AJOFM
ARGES

 


privind organizarea selecției
pentru ocuparea a 3 posturi de experți
relația
cu angajatorii
în cadrul proiectului
„Relația SPO cu angajatorii – eSPOR” – POCU /801/3/15/139164

 

Agenția
Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Arges, cu sediul în b-dul
Republicii,nr.11,Pitesti,jud.Arges, organizează selecția pentru ocuparea a 3
posturi vacante de experți relația cu angajatorii din cadrul proiectului
„Relația SPO cu angajatorii – eSPOR”, în perioada  22.12.2021-29.12.2021.

Pot participa
la selecție numai persoanele care au calitatea de angajat al Agenției Județene
pentru Ocuparea Forței de Muncă.

AGENȚIA
NAȚIONALĂ PENTRU OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ implementează în perioada 10
decembrie 2020 – 9 decembrie 2023 proiectul „Relația SPO cu angajatorii –
eSPOR” – POCU /801/3/15/139164.

Obiectivul general al proiectului

Modernizarea
și adaptarea structurilor SPO de la nivel național și teritorial, prin
introducerea unor noi servicii / instrumente / sisteme / proceduri / mecanisme
care să crească gradul de satisfacție a clienților SPO, a diversității și
gradului de cuprindere a serviciilor oferite angajatorilor.

Obiectivele specifice ale proiectului

Obiectivul specific 1: adaptarea serviciilor dedicate angajatorilor în funcție de nevoile
acestora prin elaborarea unui set de proceduri simplificate, reducerea proceselor
birocratice prin introducerea de servicii online bazate pe semnatură
electronică în implementarea măsurilor de stimulare a ocupării forței de muncă
dedicate angajatorilor, respectiv de monitorizare a masurilor de stimulare a
ocupării dedicate șomerilor. (A1, A2)

Obiectivul specific 2: creșterea satisfacției angajatorilor în relația cu SPO (A2). Creșterea
gradului de satisfacție al clienților SPO angajatori, prin design-ul și
implementarea de noi servicii / instrumente / sisteme / proceduri / mecanisme,
cu accent pe servicii de mediere a muncii modernizate, integrate într-o ofertă
coerentă, dedicată satisfacerii nevoilor a minim 21.000 angajatori, prin
medierea a 105.000 șomeri înregistrați.

Obiectivul specific 3: dezvoltarea competentelor personalului propriu (A3). Dezvoltarea
competențelor resursei umane din structurile SPO prin învațare reciprocă,
dobandirea/dezvoltarea de noi competențe necesare pentru implementarea
strategiei de dezvoltare a serviciilor pentru angajatori și furnizarea
serviciilor specifice, la nivelul de calitate așteptat de clienții SPO prin
organizarea de formare profesională sau instruire pentru 568 angajați ai SPO.

Activitățile proiectului sunt:

Activitatea
1.Realizarea unei analize de sistem în ceea ce priveste serviciile SPO și
proiectarea de noi servicii/instrumente și simplificarea celor existente.

Activitatea
2.: Proiectarea și implementarea noilor servicii/instrumente și simplificarea
celor existente.

Activitatea
3. Dezvoltarea de competențe pentru personalul propriu SPO.

Activitatea
4. Managementul proiectului: coodonarea, monitorizarea și evaluarea
proiectului.

Activitatea
5. Promovare, informare și publicitate.

 

Posturile pentru care se organizează selecția sunt:

3 experți
relația cu angajatorii

Condiții pentru ocuparea postului:

Generale: candidatul
să fie angajat al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă

Specifice:

        studii superioare de lungă durată – 3
ani;

        vechime în muncă min. 1 an;

        cunoștințe în domeniul analiza pieței
muncii;

        deprindere excelentă de comunicare.

        abilități organizatorice și de
planificare a activității

        capacitate de muncă în echipă.

 

Atribuții:

        realizează nomenclatorul competențelor
pentru fiecare ocupație;

        menține contactul cu angajatorii;

        instruiește reprezentanții angajatorilor
în utilizarea noilor instrumente și a platformei;

        gestionează relația cu angajatorii care
apelează la noile instrumente și aplicații;

        încarcă pe baza discuțiilor cu
angajatorii a nomenclatoarelor competențelor calificărilor/ocupațiilor;

        promovează direct avantajele oferite de
platformă, noile i instrumente și platforma unică;

        testeaza și implementează
servicii/instrumente modernizare, proceduri simplificate și sistem informatic.

 

Înscrierile
se fac în termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul
instituției, respectiv în perioada  22.12.2021-24.12.2021
până la ora 14:00.

Candidații
vor depune dosarul în format electronic la adresa
ajofm.ag@anofm.gov.ro, sau la secretariatul AJOFM Arges( in format fizic)
conform specificațiilor din anunț. Fiecărui dosar i se va atribui un număr de
înregistrare, număr la care se va face referire în toate anunțurile de pe
parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa numele și
prenumele candidatului.

Până la
finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită
și dosarul în format fizic.

Candidaturile
depuse după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele
incomplete, vor fi respinse.

În
conformitate cu prevederile Cererii de finanțare și anunțul selecției, dosarul de înscriere va conține următoarele
documente:

a)       scrisoarea de intenție a candidatului;

b)       copie, certificată pentru conformitate cu
originalul, a actului de identitate;

c)       curriculum Vitae în format european, în
limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;

d)       copii, certificate pentru conformitate cu
originalul, a actelor de studii;

e)       copie, certificată pentru conformitate cu
originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care există diferență
de nume între actul de identitate și actele de studii;

f)       adeverință de salariat;

g)       alte acte doveditoare privind
experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;

h)       declarație
prin care își experimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter
personal;

i)       declarație pe propria răspundere privind
inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict de interese
relativă la activitățile proiectului.

 

 

 

Probele
selecției

Selecția
constă în parcurgerea a două etape:

1.       Selecția candidaților în funcție de dosarul
depus – 27.12.2021 – ora 10:00;

2.       Interviul – 29.12.2021 – ora 10:00 .

 

Persoană de
contact: Ceausescu Teodora

Afisat
22.12.2021, ora 930