Avizat

Director executiv

                                                                                                                                                                                                                              Nicolae
B
ĂDESCU

         Nr.3559 /14.03.2023

 

ANUNȚ

privind organizarea selecției pentru ocuparea  poziției vacante de expert de implementare intern din cadrul proiectului

”PROACCES 3 – Stimularea mobilitatii si subventionarea
locurilor de munca pentru someri
POCU/1008/8/2/142803

 

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Arges, cu sediul în Pitesti, b-dul Republicii, nr.11, organizează selecția resurselor
umane
pentru ocuparea unui post de expert de implementare intern pentru proiectul ”PROACCES 3 – Stimularea mobilitatii si
subventionarea locurilor de munca pentru someri
POCU/1008/8/2/142803, în perioada  15.03.2023 – 22.03.2023.

 

Pot participa la selecție numai persoanele care au calitatea de angajat al Agenției Județene pentru
Ocuparea Forței de Muncă
Arges.

 

AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU
OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ
implementează   în
perioada 11.12.2020 – 10.06.2023, proiectul PROACCES 3 „Stimularea mobilității și subvenționarea locurilor de
muncă pentru șomeri”
POCU/1008/8/2/142803, cofinanțat din Fondul Social
European (FSE) prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, înregistrat
la Ministerul Fondurilor Europene sub nr.12812/10.12.2020
.

 

Obiectivul
general al proiectului
:
Creșterea oportunităților pentru încadrarea a 14.500 de șomeri non-NEET,
înregistrați la Serviciul Public de Ocupare prin stimularea mobilității și
subvenționarea locurilor de muncă.

 

Obiectivele
specifice ale proiectului
:

Obiectiv specific 1. – Stimularea ocupării șomerilor non-NEET cu
vârsta peste 29 de ani înregistrați la Serviciul Public de Ocupare prin
subvenționarea locurilor de muncă pentru un număr de 11.500 persoane.

Obiectiv specific 2. – Stimularea ocupării șomerilor cu vârsta
peste 50 de ani înregistrați la Serviciul Public de Ocupare prin subvenționarea
locurilor de muncă pentru un număr de 3.000 de persoane.

 

 

 

Postul pentru care
se organizează selecția:

Expert de implementare intern – 1 persoană.

 

Condițiile de
ocupare a postului:

Specifice :

     Minimum studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat (4 ani);

     minimum 1 an vechime în muncă;

     cunoștințe de specialitate privind ocuparea forței de muncă și măsuri
active de ocupare;

     abilități de comunicare și organizatorice;

     abilități de operare Microsoft Office.

 

Atribuții:

    
verifică, la încheiere,
documentele pentru acordarea sprijinului financiar pentru subvenție;

    
asigură verificarea
documentelor depuse pentru acordarea finanțării pentru subvenție și îndeplinirea
condițiilor pentru acordarea sprijinului din bugetul proiectului, asigură plata
acestora;

     asigură
monitorizarea îndeplinirii obligațiilor asumate prin acordarea subvențiilor;

     centralizează
date și documente suport privind acordarea finanțării pentru subvenții;

    
elaborează rapoarte, transmite
la nivel central documentele/informațiile necesare monitorizării stadiului de implementare
al proiectului și rapoarte;

    
asigură implementarea
activităților 1 și 2 din cadrul proiectului;

    
asigură transmiterea
documentelor aferente cererilor de rambursare întocmite la nivel central;

    
monitorizează încadrarea
persoanelor după ce aceștia au beneficiat de măsurile acordate conform
legislației în vigoare;

    
transmite lunar echipei de
management tabelele centralizatoare întocmite pentru art. 85 din legea nr.
76/2002.

 

 

Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data
publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv în perioada
15.03.2023 – 17.03.2023, ora 14,00.

Dosarele
candidaților se depun în format electronic la adresa
ajofm.ag@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț și se va
primi un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate
anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa
numele și prenumele candidaților.

Până la finalizarea
procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul
în format fizic.

Candidaturile depuse
după data limită, indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete
vor fi respinse.

 

 

În conformitate cu
prevederile Cererii de finanțare și anunțului de selecție, dosarul de înscriere
va conține următoarele documente:

a)  
scrisoarea de intenție a
candidatului;

b)  
copie, certificată pentru
conformitate cu originalul, a actului de identitate;

c)   
curriculum vitae în format
european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;

d)  
copii, certificate pentru
conformitate cu originalul, a actelor de studii;

e)  
copie, certificată pentru
conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care
există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;

f)    
adeverință de salariat;

g)   
alte acte doveditoare privid
experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;

h)  
declarație prin care își
exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

i)    
declarație pe propria
răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict
de interese relativă la activitățile proiectului.

 

Probele selecției

Selecția constă în parcurgerea a două etape:

1.   
Selecția candidaților în
funcție de dosarul depus – 20.03. 2023 –
ora 12.00

2.   
Interviul –22.03. 2022 – ora 14.00

3.   
Persoană de contact: Teodora
Ceausescu, având funcția publică de Consilier Superior, telefon 0770588790   e-mail:
teodora.ceausescu.ag@anofm.gov.ro