Avizat

Nr.11720 /AJOFM Arges/15.09.2022                                                                 

Director
Executiv
   
Nicolae BADESCU

  AJOFM Arges

 

ANUNȚ

privind organizarea selecției
pentru ocuparea posturilor prevăzute în cadrul proiectului

PROACCES 4 –
Subvenționarea locurilor de muncă pentru șomeri

 

Agenția Județeană pentru
Ocuparea Forței de Muncă Arges, cu sediul în Pitesti, b-dul Republicii, nr.11,
jud Arges, organizează selecția pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul
proiectului PROACCES 4 – Subvenționarea locurilor de muncă pentru șomeri, în
zilele de 20 septembrie 2022, ora 10.00 (selecția candidaților în funcție de dosarul depus) și 21 septembrie 2022,
ora 10.00 (interviul).

Pot participa la selecție
numai persoanele care au calitatea de angajat al Agenției Județene pentru
Ocuparea Forței de Muncă Arges.

AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU
OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ va implementa în perioada octombrie  2022 – decembrie 2023 proiectul PROACCES
4 – Subvenționarea locurilor de muncă pentru șomeri.

Obiectivul general al proiectului: Creșterea oportunităților
pentru încadrarea a 8.444 de şomeri non-NEET, înregistrați la Serviciul Public
de Ocupare, prin subvenționarea locurilor de muncă.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

     
Obiectiv Specific 1Stimularea
ocupării șomerilor non-NEET cu vârsta peste 29 de ani înregistrați la Serviciul
Public de Ocupare, prin subvenţionarea locurilor de muncă pentru un număr de
8.444 de persoane.

Activitățile proiectului sunt:

Activitatea 1 – Subvenţionarea locurilor de muncă pentru încadrarea
şomerilor non-NEET cu vârsta peste 29 ani conform art. 85 din Legea nr. 76/2002

Activitatea 2 – Analiza, întocmire, plată și monitorizare beneficiar

Activitatea 3 Managementul proiectului

 

Posturile pentru care se
organizează selecția sunt:

Expert de implementare
intern – 3 posturi

Condiții pentru ocuparea postului:

Generale: candidatul să fie angajat
al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Arges

 

Specifice:

     
Minimum studii medii
absolvite cu diplomă de bacalaureat (4 ani);

     
minimum 1 an vechime în
muncă;

     
cunoștințe de specialitate
privind ocuparea forței de muncă și măsuri active de ocupare;

     
abilități de comunicare și
organizatorice;

     
abilități de operare
Microsoft Office.

 

Atribuții:

     verifică, la încheiere, documentele pentru
acordarea sprijinului financiar pentru subvenție;

     asigură verificarea documentelor depuse pentru
acordarea finanțării pentru subvenție și

    îndeplinirea
condițiilor pentru acordarea sprijinului din bugetul proiectului, asigură plata

    acestora;

     asigură monitorizarea îndeplinirii obligațiilor asumate
prin acordarea subvențiilor;

     centralizează date și documente suport privind
acordarea finanțării pentru subvenții;

     elaborează rapoarte, transmite la nivel central
documentele/informațiile necesare monitorizării stadiului de implementare al
proiectului și rapoarte;

     asigură implementarea activităților 1 și 2 din
cadrul proiectului;

     asigură transmiterea documentelor aferente
cererilor de rambursare întocmite la nivel central;

     monitorizează încadrarea persoanelor după ce
aceștia au beneficiat de măsurile acordate conform legislației în vigoare;

     transmite lunar echipei de management tabelele
centralizatoare întocmite pentru art. 85 din legea nr. 76/2002.

 

Responsabil
financiar intern – 1 post

Cerințe minime
post:

Generale: candidatul să fie angajat
al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Arges

Specifice:

       
studii superioare universitare absolvite cu diplomă de
licență/de absolvire în domeniul stiințelor economice (3 ani) sau
certificat/diploma/titlu în domeniul finanțe/contabilitate;

       
minimum 1 an vechime în muncă;

       
minimum 1 an vechime în domeniul economic/finanțe/contabilitate
(sau funcții similare ocupate în proiecte finanțate din fonduri europene
nerambursabile);

       
cunoștințe de specialitate privind domeniul financiar-contabil;

       
cunoașterea legislației financiare;

       
cunoașterea legislației aplicabile în domeniul fondurilor
europene;

       
abilități de comunicare;

       
abilități de operare Microsoft Office.

 Atribuții:

       
planificarea financiară
detaliată a plăţilor aferente activităţilor proiectului şi monitorizarea
încadrarii acestora în termenele şi nivelurile stabilite în bugetul
proiectului;

       
contabilitatea proiectului,
evidențele financiar-contabile, întocmirea rapoartelor de evaluare financiară
trimestrială și finală și cererilor de rambursare;

       
efectuarea plăților aferente
proiectului;

       
evidența deconturilor;

       
întocmirea și transmiterea
lunară către responsabilul financiar de la nivel național a unei evidențe
privind execuția bugetară în cadrul proiectului.

 

Înscrierile se fac în
termen de 3 zile de la data publicării anunțului pe site-ul instituției,
respectiv în perioada 15 septembrie 2022
până la 19 septembrie 2022 până la ora 16.00.

Candidații vor depune
dosarul în format electronic la adresa
ajofm.ag@anofm.gov.ro, conform specificațiilor din anunț. Fiecărui dosar i se
va atribui un număr de înregistrare, număr la care se va face referire în toate
anunțurile de pe parcursul derulării procedurii de selecție, fără a se menționa
numele și prenumele candidatului.

Până la finalizarea
procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul
în format fizic.

Candidaturile depuse după
data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete, vor fi
respinse.

În conformitate cu
prevederile Cererii de finanțare și anunțul selecției, dosarul de înscriere va
conține următoarele documente:

a)   
scrisoarea de intenție a
candidatului;

b)   
copie, certificată pentru
conformitate cu originalul, a actului de identitate;

c)   
curriculum vitae în format
european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;

d)   
copii, certificate pentru
conformitate cu originalul, a actelor de studii;

e)   
copie, certificată pentru
conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care
există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;

f)   
adeverință de salariat;

g)   
alte acte doveditoare
privid experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;

h)   
declarație prin care își
exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

i)    
declarație pe propria
răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict
de interese relativă la activitățile proiectului.

 

Probele selecției

Selecția constă în
parcurgerea a două etape:

1.    Selecția candidaților în funcție de dosarul depus – 20 septembrie 2022 – ora 10.00

 2.   
Interviul – 22 septembrie 2022 – ora 10.00

Bibliografie

pentru selecția organizată în
vederea ocupării posturilor prevăzute în cadrul proiectului

PROACCES 4 – Subvenționarea locurilor de muncă pentru
șomeri

 

1.    Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020;

 

2.    Manualul Beneficiarului Programul Operațional Capital
Uman 2014 – 2020 – versiunea digitală;

 

3.    Manualul de identitate vizuală – Instrumente Structurale
2014 – 2020 în România;

 

4.    Manual de utilizare MySMIS 2014 Front Office;

 

5.    Instrucțiunea nr. 14/06.07.2021 privind stabilirea unor
măsuri de digitalizare pentru implementarea proiectelor finanțate prin POCU.

 

Materialele se regăsesc pe site-ul Ministerului
Investițiilor și Proiectelor Europene
https://mfe.gov.ro/programe/

 

Persoană de contact: Teodora
Ceausescu, având funcția publică de Consilier Superior, telefon 0770588790   e-mail:
teodora.ceausescu.ag@anofm.gov.ro