A N U N T
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei
de Munca Arges cu sediul in Pitesti, B-dul Republicii, nr. 11, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei publice de
executie vacante de inspector grad profesional asistent, ID
post 415211, din cadrul Agentiei
Locale Pitesti – Compartiment Implementare masuri active, in data de 15.06.2020,
ora 10.00 (proba scrisa), la sediul agentiei.
Condiţii generale:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile
prevăzute la art.465 alin.(1) din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ.
Condiţii specifice:
-pregatire de specialitate: studii
universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de
licenţă sau echivalentă ;
-vechime minima in specialitatea studiilor
necesare exercitarii functiei publice: 1 an;
Înscrierile se fac în termen
de 20 zile de la data publicării anunţului pe site-ul institutiei, respectiv în
perioada 15.05.2020 – 03.06.2020, scanate lizibil la adresa de e-mail – ajofm@ag.anofm.ro, urmând ca documentele originale să fie prezentate de
catre candidati la susținerea probei scrise a concursului, pentru a fi certificate pentru conformitatea
cu originalul de către secretarul comisiei de concurs (a se completa si trimite declaratia acte originale).
Informații
suplimentare se pot obține la d-na Ceausescu Teodora – consilier superior la
Compartimentul Resurse Umane,
Salarizare, Comunicare și Secretariatul Consiliului Consultativ, telefon : 0248/222415 /
fax : 0248222582, email – teodora.ceausescu@ag.anofm.ro.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la
art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările și completările
ulterioare:
a)
formularul
de înscriere – (se pune la dispoziţie candidaţilor de către instituţia
publică organizatoare a concursului din oficiu) – ESTE POSTAT IN CONTINUAREA
ANUNTULUI, PENTRU A PUTEA FI LISTAT SI COMPLETAT;
b) curriculum vitae, modelul
comun european;
c) copia actului de
identitate;
d) copii
ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă
deținerea competențelor solicitate, emise în condițiile legii;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a
adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste
vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării
funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de
sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului de către medicul de familie al candidatului (adeverinţa care
atestă
starea de
sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea
acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice);
g) cazierul
judiciar ( Acesta poate
fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul
declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de
concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului,
dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea
neemiterii actului administrativ de numire);
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa
care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau
colaborator al acesteia.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă
în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică
pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Bibliografia :
1.Constitutia
Romaniei ;
2.OUG
nr.57/2019 privind Codul administrativ (partea a VI a si a VII a) ;
3.Legea nr.202/2006,
privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei
de Munca, cu modificarile si completarile ulterioare ;
4.Hotararea Guvernului
nr.1610/2006 privind Statutul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de
Munca ;
5.Legea nr.76/2002
privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de
munca, cu modificarile si completarile ulterioare ;
6.H.G.R nr.174/2002
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.76/2002 privind
sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu
modificarile si completarile ulterioare ;
7.Ordinul nr.85/2002
privind aprobarea procedarii de primire si solutionare a cererilor de loc de
munca sau a indemnizatiei de somaj, modificat si completat ;
8.H.G.R. nr.377/2002
pentru aprobarea Procedurilor privind accesul la masurile pentru stimularea
ocuparii fortei de munca, modalitatile de finantare si instructiunile de
implementare a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;
9.Legea nr.335/2013
privind efectuarea stagiului pentru absolventii de invatamant superior,
actualizata;
10.Legea
nr.72/2007 privind stimularea incadrarii in munca a elevilor si studentilor,
actualizata;
11.Legea nr.279/2005 privind
ucenicia la locul de munca, modificata si completata;
12.HG nr.
855/2013, modificata si
completata, privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.279/2005.
Atributiile postului :
1.iniţiază şi
realizează activităţi specifice stimulării ocupării forţei de muncă, combaterii
şi prevenirii şomajului, în funcţie de oportunităţiile şi condiţiile concrete
de manifestare ale pieţei locale a muncii, în baza programelor de ocupare ale A.J.O.F.M.
Argeş
2.realizează
implementarea măsurilor active pentru combaterea şomajului în baza programului
de ocupare la nivel local;
3.urmăreşte
modul de soluţionare, conform prevederilor legii, a cererilor, scrisorilor,
reclamaţiilor care sunt de competenţa unităţilor locale de furnizare de
servicii pentru ocuparea forţei de muncă;
4.face
propuneri, în colaborare cu factorii decizionali locali, pentru elaborarea
programului de măsuri active pentru stimularea ocupării în zonă;
5.participă la
realizarea de prognoze, sinteze, rapoarte şi informări privind ocuparea şi
formarea profesională, îndeplinirea sarcinilor şi programelor de activitate;
6.realizează
selecţia, în condiţiile prevederilor legii, a prestatorilor de servicii în
domeniul ocupării pentru realizarea programelor specifice şi urmăreşte
derularea contractelor;
7.evaluează
periodic calitatea serviciilor realizate de prestatorii de servicii şi face
propuneri de menţinerea sau ridicare a autorizării;
8.verifică
reclamaţiile şi sesizarile privind activitatea prestatorilor de servicii şi în
cazuri întemeiate face propuneri de retragere a acreditării acestora;
9.asigură
aplicarea unitara a metodologiei şi a legislaţiei privind ocuparea forţei de
muncă;
10.face
propuneri de elaborare a programelor specifice de ocupare a forţei de muncă
pentru categoriile de persoane defavorizate sau cu şanse reduse de întegrare pe
piaţa forţei de muncă;
11.au obligaţia
transmiterii informaţiilor Compartimentului Monitorizare proiecte finantate din
FSE, Informatică şi managementul bazelor de date pentru actualizarea site-ului.
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
Autoritatea sau instituţia publică: Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de
Muncă Arges
Funcţia publică
|
Data organizării concursului: |
Numele şi prenumele candidatului:
|
Datele de contact ale candidatului (se |
Adresă: |
E-mail: |
Telefon: Fax: |
Studii generale şi de specialitate:
Studii medii liceale sau postliceale:
Instituţia |
Perioada |
Diploma obţinută |
|
|
|||
|
|||
|
Studii superioare de scurtă durată:
Instituţia |
Perioada |
Diploma obţinută |
|
|
|||
|
|||
|
Studii superioare de
lungă durată:
Instituţia |
Perioada |
Diploma obţinută |
|
|
|||
|
|||
|
Studii postuniversitare, masterat sau doctorat:
Instituţia |
Perioada |
Diploma obţinută |
|
|
|||
|
|||
|
Alte tipuri de studii:
Instituţia |
Perioada |
Diploma obţinută |
|
|
|||
|
|||
|
Limbi străine1):
Limba |
Scris |
Citit |
Vorbit |
|
Cunoştinţe operare calculator2):
|
Cariera profesională3):
|
||||
Perioada |
Instituţia/Firma |
Funcţia |
Principalele responsabilităţi |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Detalii despre ultimul loc de muncă4):
1. . . . . . . . . . .
2. . . . . . . . . . .
Persoane de contact
pentru recomandări5):
Nume şi prenume |
Instituţia |
Funcţia |
Număr de telefon |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Declaraţii pe propria răspundere6)
Subsemnatul(a) ………………………………………………………….,
legitimat(ă) cu CI/BI seria ……… numărul ………………., eliberat(ă)
de ……………………….. la data de ………………………………,
declar pe propria răspundere că în ultimii
3 ani:
– am fost □ destituit(ă) dintr-o funcţie publică
– nu am fost □
şi/sau
– mi-a încetat □ contractul individual de muncă
– nu mi-a încetat □
pentru motive disciplinare.
Acord privind datele cu caracter personal
□ Sunt de acord cu utilizarea si prelucrarea datelor mele cu caracter
personal de catre A.J.O.F.M. Arges. Aceste date vor fi tratate confidential în
conformitate cu prevederile Regulamentului
(UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce
priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie
a acestor date, aplicabil din data de 25.05.2018 şi de abrogare a Directivei
95/46/CE (Regulamentul General privind Protecţia Datelor/ RGPD).
Declar pe propria răspundere, cunoscând
prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaraţii, că
datele furnizate în acest formular sunt adevărate.
Data Semnatura
…………………………….
………………………………………
1) Se vor trece calificativele
„cunoştinţe de bază”, „bine” sau „foarte bine”;
calificativele menţionate corespund, în grila de autoevaluare a Cadrului
european comun de referinţă pentru limbi străine, nivelurilor „utilizator
elementar”, „utilizator independent” şi, respectiv,
„utilizator experimentat”.
2) Se va completa cu
indicarea sistemelor de operare, editare sau orice alte categorii de programe
IT pentru care există competenţe de utilizare, precum şi, dacă este cazul, cu
informaţii despre diplomele, certificatele sau alte documente relevante care
atestă deţinerea respectivelor competenţe.
3) Se vor menţiona în
ordine invers cronologică informaţiile despre activitatea profesională
anterioară.
4) Se vor menţiona
calificativele acordate la evaluarea performanţelor profesionale în ultimii 2
ani, dacă este cazul.
5) Vor fi menţionate
numele şi prenumele, locul de muncă, funcţia şi numărul de telefon.
6) Se va bifa cu
„X” varianta pentru care candidatul îşi asumă răspunderea declarării.
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul,……………………………………………………………………..,domiciliat
în ………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..,
posesor al CI, seria……, nr. ………………., mă oblig ca în data de
15.06.2020, data probei scrise a concursului pentru ocuparea funcției vacante
din cadrul A.J.O.F.M. Arges, să prezint documentele originale solicitate pentru
înscrierea la concurs, acestea fiind transmise scanate pe email datorită
contextului actual de situație de urgență/alertă instituită în condițiile legii.
Neprezentarea acestora duce la imposibilitatea susținerii concursului în
condițiile legii.
Data
Semnătura