Aprob

Director executiv

Nicolae
B
ĂDESCU

Nr.3560/14.03.2023

ANUNȚ

privind organizarea
selecției pentru ocuparea a două posturi
de experți locali
SPO relația cu
angajatorii – interni
în cadrul proiectului „Relația SPO cu angajatorii –
eSPOR”

 POCU /801/3/15/139164

 

Agenția Județeană pentru
Ocuparea Forței de Muncă Arges, cu sediul în Pitesti, b-dul Republicii, nr.11,
jud Arges, organizează selecția pentru ocuparea a două posturi de experți locali SPO
relația cu angajatorii  – interni
în cadrul
proiectului „Relația SPO cu angajatorii – eSPOR”, în perioada  15.03.2023 – 22.03.2023.

Pot participa la selecție
numai persoanele care au calitatea de angajat al Agenției Județene pentru
Ocuparea Forței de Muncă Argeş.

Experții locali SPO
relația cu angajatorii
 vor fi selectați din cadrul personalului
agențiilor locale și punctelor de lucru, altele decât cele din reședința de
județ.

AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU
OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ implementează în perioada 10 decembrie 2020 – 9
decembrie 2023 proiectul „Relația SPO cu angajatorii – eSPOR” – POCU
/801/3/15/139164.

Obiectivul
general al proiectului

Modernizarea
și adaptarea structurilor SPO de la nivel național și teritorial, prin
introducerea unor noi servicii / instrumente / sisteme / proceduri / mecanisme
care să crească gradul de satisfacție a clienților SPO, a diversității și
gradului de cuprindere a serviciilor oferite angajatorilor.

Obiectivele
specifice ale proiectului

Obiectivul
specific 1:
adaptarea serviciilor dedicate angajatorilor în funcție de nevoile
acestora prin elaborarea unui set de proceduri simplificate, reducerea
proceselor birocratice prin introducerea de servicii online bazate pe semnătură
electronică în implementarea măsurilor de stimulare a ocupării forței de muncă
dedicate angajatorilor, respectiv de monitorizare a masurilor de stimulare a
ocupării dedicate șomerilor. (A1, A2)

Obiectivul
specific 2:
creșterea satisfacției angajatorilor în relația cu SPO (A2). Creșterea
gradului de satisfacție al clienților SPO angajatori, prin design-ul și
implementarea de noi servicii / instrumente / sisteme / proceduri / mecanisme,
cu accent pe servicii de mediere a muncii modernizate, integrate într-o ofertă
coerentă, dedicată satisfacerii nevoilor a minim 21.000 angajatori, prin
medierea a 105.000 șomeri înregistrați.

Obiectivul
specific 3:
dezvoltarea competentelor personalului propriu (A3). Dezvoltarea competențelor
resursei umane din structurile SPO prin învățare reciprocă, dobândirea/dezvoltarea
de noi competențe necesare pentru implementarea strategiei de dezvoltare a
serviciilor pentru angajatori și furnizarea serviciilor specifice, la nivelul
de calitate așteptat de clienții SPO prin organizarea de formare profesională
sau instruire pentru 568 angajați ai SPO.

Activitățile proiectului sunt:

Activitatea 1.
Realizarea unei analize de sistem în ceea ce privește serviciile SPO și
proiectarea de noi servicii/instrumente și simplificarea celor existente.

Activitatea
2.
 Proiectarea și implementarea noilor
servicii/instrumente și simplificarea celor existente.

Activitatea
3.
  Dezvoltarea de competențe pentru
personalul propriu SPO.

Activitatea 4. Managementul
proiectului: coordonarea, monitorizarea și evaluarea proiectului.

Activitatea
5.
Promovare, informare și publicitate.

Posturile pentru care se organizează selecția sunt:

2 posturi –  experți locali SPO relația cu angajatorii-
interni

Condiții pentru ocuparea postului:

Generale: candidatul să fie angajat
al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Argeş

Specifice:

ü  Studii liceale cu diploma de bacalaureat – 4 ani;

ü  Vechime în muncă < 5 ani (min. 1 an) – 1 an;

ü  Deprindere excelentă de comunicare;

ü  Abilități organizatorice și de planificare a
activitații;

ü  Capacitate de muncă în echipa;

ü 
Cunoașterea
legislației privind ocuparea forței de muncă;

ü   Cunoștințe operare
calculator.

Atribuții:


să testeze metodologia și instrumentele de mediere a muncii, inclusiv medierea
bazată pe competenţe ca principal mijloc de a îmbunătăţi relaţia cu angajatorii
(atât descrierea locurilor de muncă în termeni de competențe cât și
inventarierea competențelor șomerilor înregistrați la SPO);


să testeze abordarea sectorială/pe domenii a angajatorilor în funcţie de
mărimea acestora aşa cum vor fi descrise în instrumente/proceduri, în special
din punctul de vedere al medierii muncii;


să participe la întâlniri de lucru online sau cu prezență fizică cu ceilalți
membrii ai echipei de implementare pentru a dezbate problemele identificate în
implementarea instrumentelor noi şi a celor revizuite;


să testeze platforma;


să sprijine activitatea de chestionare a angajatorilor în scopul realizării de
prognoze, studii, respectiv de analize în baza metodologiilor și instrumentelor
realizate în cadrul subactivității 1.2.

Înscrierile se fac în termen de 3 zile de la data
publicării anunțului pe site-ul instituției, respectiv în perioada  15.03.2023 –
17.03.2023  până la ora 14.00.

Candidații vor depune dosarul în format electronic la
adresa
ajofm.ag@anofm.gov.ro, conform specificațiilor
din anunț. Fiecărui dosar i se va atribui un număr de înregistrare, număr la
care se va face referire în toate anunțurile de pe parcursul derulării
procedurii de selecție, fără a se menționa numele și prenumele candidatului.

Până la finalizarea
procedurii de selecție, fiecare candidat este obligat să transmită și dosarul
în format fizic.

Candidaturile depuse după data limită indicată în anunțul
de selecție, sub o altă formă, la o altă adresă de e-mail, precum și cele
incomplete vor fi respinse.

În conformitate cu
prevederile Cererii de finanțare și anunțul selecției, dosarul de înscriere va
conține următoarele documente:

a)   
scrisoarea de intenție a
candidatului;

b)   
copie, certificată pentru
conformitate cu originalul, a actului de identitate;

c)   
Curriculum Vitae în format
european, în limba română, semnat și datat pe fiecare pagină;

d)   
copii, certificate pentru
conformitate cu originalul, a actelor de studii (doar cele relevante pentru
ocuparea pozițiilor pentru care se candidează);

e)   
copie, certificată pentru
conformitate cu originalul, a certificatului de căsătorie, în situația în care
există diferență de nume între actul de identitate și actele de studii;

f)    
copie, certificată pentru
conformitate cu originalul, a certificatului de naștere;

g)   
adeverință de salariat;

h)   
alte acte doveditoare
privind experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;

i)    
declarație prin care își
exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;

j)    
declarație pe propria
răspundere privind inexistența oricărei situații de incompatibilitate/ conflict
de interese relativă la activitățile proiectului.

Probele selecției

Selecția constă în
parcurgerea a două etape:

1.   
Selecția candidaților în
funcție de dosarul depus – 20.03.2023 –
ora 10.00;

2.   
Interviul – 22.03.2023 – ora 12.00.

3.   
Persoană de contact:
Teodora Ceausescu, având funcția publică de Consilier Superior, telefon
0770588790   e-mail:
teodora.ceausescu.ag@anofm.gov.ro