Nr. 8848 /AJOFM Arges/22.06.2022

A N U N T

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arges cu sediul in Pitesti, B-dul Republicii, nr. 11, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de inspector, grad profesional asistent, ID 415211 – Agentia Locala Pitesti – Compartiment Implementare Masuri Active, in data de 11.07.2022, ora 10.00 (proba scrisa), la sediul agentiei.

Condiţii de participare la concurs:

-pregătire de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

-vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 1 an;

-să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice prevăzute la art. 465 alin. (1) din Codul Administrativ, cu excepția avizului psihologic.

Înscrierile se fac în termen de 8 zile de la data publicării anunţului pe site-ul institutiei, respectiv în perioada 22.06.2022-29.06.2022.

Informații suplimentare se pot obține la d-na Ceausescu Teodora – consilier superior la Compartimentul Resurse Umane, Salarizare, Comunicare și Secretariatul Consiliului Consultativ, Tel/fax: 0248222415 tasta 7/ 0248222582, e-mail: teodora.ceausescu.ag@anofm.gov.ro

Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare:

a) formularul de înscriere – (se pune la dispoziţie candidaţilor de către instituţia publică organizatoare a concursului din oficiu) – ESTE POSTAT IN CONTINUAREA ANUNTULUI, PENTRU A PUTEA FI LISTAT SI COMPLETAT;

b) curriculum vitae, modelul comun european;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă deținerea competențelor solicitate, emise în condițiile legii;

e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului (adeverinţa care atestă

starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice);

g) cazierul judiciar ( acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);

h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Bibliografia :

1.Constitutia Romaniei, republicata;

2.Titlul I si II ale partii a VI a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. O.G. nr.137/2000, privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

4.Legea nr.202/2002, privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

5.Hotararea Guvernului nr.1610/2006 privind Statutul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

6.Legea nr.202/2006, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

7.Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare ;

8.H.G.R nr.174/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare ;

9.H.G.R. nr.377/2002 pentru aprobarea Procedurilor privind accesul la masurile pentru stimularea ocuparii fortei de munca, modalitatile de finantare si instructiunile de implementare a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;

10.Ordinul nr.85/2002 privind aprobarea procedarii de primire si solutionare a cererilor de loc de munca sau a indemnizatiei de somaj, modificat si completat ;

Tematica :

1.Constitutia Romaniei, republicata, in integralitate;

2.Titlul I si II ale partii a VI a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. O.G. nr.137/2000, privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in integralitate;

4.Legea nr.202/2002, privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in integralitate;

5.Hotararea Guvernului nr.1610/2006 privind Statutul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, cu modificarile si completarile ulterioare, in integralitate ;

6.Legea nr.202/2006, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, cu modificarile si completarile ulterioare, in integralitate;

7.Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, in integralitate ;

8.H.G.R nr.174/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare , in integralitate ;

9.H.G.R. nr.377/2002 pentru aprobarea Procedurilor privind accesul la masurile pentru stimularea ocuparii fortei de munca, modalitatile de finantare si instructiunile de implementare a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare, in integralitate ;

10.Ordinul nr.85/2002 privind aprobarea procedarii de primire si solutionare a cererilor de loc de munca sau a indemnizatiei de somaj, modificat si completat, in integralitate;

Atributiile postului :

Compartimentul implementare măsuri active are în principal următoarele atribuţii:

1.iniţiază şi realizează activităţi specifice stimulării ocupării forţei de muncă, combaterii şi prevenirii şomajului, în funcţie de oportunităţiile şi condiţiile concrete de manifestare ale pieţei locale a muncii, în baza programelor de ocupare ale A.J.O.F.M. Argeş

2.realizează implementarea măsurilor active pentru combaterea şomajului în baza programului de ocupare la nivel local;

3.urmăreşte modul de soluţionare, conform prevederilor legii, a cererilor, scrisorilor, reclamaţiilor care sunt de competenţa unităţilor locale de furnizare de servicii pentru ocuparea forţei de muncă;

4.face propuneri, în colaborare cu factorii decizionali locali, pentru elaborarea programului de măsuri active pentru stimularea ocupării în zonă;

5.participă la realizarea de prognoze, sinteze, rapoarte şi informări privind ocuparea şi formarea profesională, îndeplinirea sarcinilor şi programelor de activitate;

6.realizează selecţia, în condiţiile prevederilor legii, a prestatorilor de servicii în domeniul ocupării pentru realizarea programelor specifice şi urmăreşte derularea contractelor;

7.evaluează periodic calitatea serviciilor realizate de prestatorii de servicii şi face propuneri de menţinerea sau ridicare a autorizării;

8.verifică reclamaţiile şi sesizarile privind activitatea prestatorilor de servicii şi în cazuri întemeiate face propuneri de retragere a acreditării acestora;

9.asigură aplicarea unitara a metodologiei şi a legislaţiei privind ocuparea forţei de muncă;

10.face propuneri de elaborare a programelor specifice de ocupare a forţei de muncă pentru categoriile de persoane defavorizate sau cu şanse reduse de întegrare pe piaţa forţei de muncă;

11.au obligaţia transmiterii informaţiilor Compartimentului Monitorizare proiecte finantate din FSE, Informatică şi managementul bazelor de date pentru actualizarea site-ului.

Badescu Nicolae

Director executiv

Ceausescu Teodora

Consilier superior

Compartiment Resurse umane, salarizare, comunicare si secretariatul Consiliului Consultativ