Nr. 24904 /AJOFM Arges/07.10.2021
A N U N T
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arges
cu sediul in Pitesti, B-dul Republicii, nr. 11, organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea functiei
publice de conducere vacante de sef serviciu, grad II, ID 415171, la Agentia Locala Pitesti, in data de 09.11.2021,
ora 10.00 (proba scrisa), la sediul agentiei.
Condiţii generale:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art.465
alin.(1) din OUG nr.57/2019
privind Codul Administrativ.
Condiţii specifice:
• pregătire
de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv
studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau
echivalentă;
• vechime
minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 5 ani
;
·
să fie absolvent cu diplomă al studiilor
universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în
specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, sau cu diploma
echivalenta conform prevederilor art.153 alin.(2) din Legea Educatiei
Nationale, nr.1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare ;
• să
fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
• să
nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentului Cod;
·
să
îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice prevăzute la art.
465 alin. (1) din Codul Administrativ, cu excepția avizului psihologic.
Înscrierile se fac în termen de 20
zile de la data publicării anunţului pe site-ul institutiei, respectiv în
perioada 07.10.2021 – 26.10.2021, cu prezentarea documentelor
originale de catre candidati, pentru a fi certificate pentru conformitatea cu originalul de către
secretarul comisiei de concurs.
Informații
suplimentare se pot obține la d-na Ceausescu Teodora – consilier superior la
Compartimentul Resurse Umane,
Salarizare, Comunicare și Secretariatul Consiliului Consultativ, telefon : 0248/222415 /
fax : 0248222582, email – teodora.ceausescu.ag@anofm.gov.ro.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod
obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului nr.
611/2008, cu modificările și completările ulterioare:
a) formularul de înscriere – (se pune la dispoziţie candidaţilor de către
instituţia publică organizatoare a concursului din oficiu) – ESTE POSTAT IN
CONTINUAREA ANUNTULUI, PENTRU A PUTEA FI LISTAT SI COMPLETAT;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de
studii, certificatelor şi altor documente care atestă deținerea competențelor
solicitate, emise în condițiile legii;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de
angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după
caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare,
eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de
familie al candidatului (adeverinţa care atestă
starea de sănătate conţine, în clar,
numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard
stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice);
g) cazierul judiciar ( acesta poate fi înlocuit cu o
declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la
selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul
documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de
data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului
administrativ de numire);
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea
sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau
însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu
originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Bibliografia :
1.Constitutia Romaniei ;
2.OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu
modificarile si completarile ulterioare ;
3.Legea
nr.202/2002, privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si
barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ;
4.O.G.
nr.137/2000, privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de
discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ;
5.Legea nr.202/2006, privind organizarea si
functionarea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, cu
modificarile si completarile ulterioare ;
6.Legea
161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea
demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si
sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare ;
7.Hotararea
Guvernului nr.1610/2006 privind Statutul Agentiei Nationale pentru Ocuparea
Fortei de Munca, cu modificarile si completarile ulterioare ;
8.Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor
pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si
completarile ulterioare ;
9.H.G.R nr.174/2002 pentru aprobarea Normelor
metodologice de aplicare a Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor
pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si
completarile ulterioare ;
10.H.G.R. nr.377/2002 pentru aprobarea Procedurilor
privind accesul la masurile pentru stimularea ocuparii fortei de munca,
modalitatile de finantare si instructiunile de implementare a acestora, cu
modificarile si completarile ulterioare;
11.Ordinul nr.85/2002 pentru aprobarea procedurii
de primire si de solutionare a cererilor de loc de munca sau indemnizatie de
somaj, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tematica :
1.Constitutia Romaniei, in integralitate ;
2.OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu
modificarile si completarile ulterioare, Titlul I si II ale partii a VI a;
3.Legea
nr.202/2002, privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si
barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in
integralitate;
4.O.G.
nr.137/2000, privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de
discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in
integralitate ;
5.Legea nr.202/2006, privind organizarea si
functionarea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, cu
modificarile si completarile ulterioare, in integralitate ;
6.Legea
161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea
demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea
si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare, in
integralitate ;
7.Hotararea
Guvernului nr.1610/2006 privind Statutul Agentiei Nationale pentru Ocuparea
Fortei de Munca, cu modificarile si completarile ulterioare, in integralitate ;
8.Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor
pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si
completarile ulterioare, in integralitate ;
9.H.G.R nr.174/2002 pentru aprobarea Normelor
metodologice de aplicare a Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor
pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si
completarile ulterioare, in integralitate ;
10.H.G.R. nr.377/2002 pentru aprobarea Procedurilor
privind accesul la masurile pentru stimularea ocuparii fortei de munca,
modalitatile de finantare si instructiunile de implementare a acestora, cu modificarile
si completarile ulterioare, in integralitate ;
11.Ordinul nr.85/2002 pentru aprobarea procedurii
de primire si de solutionare a cererilor de loc de munca sau indemnizatie de
somaj, cu modificarile si completarile ulterioare, in integralitate .
Atributiile postului :
1.coordonează şi îndrumă
activitatea compartimentelor din cadrul agenţiilor locale;
2.îndrumă, coordonează şi
controlează din punct de vedere metodologic, activitatea punctelor de lucru din
subordine în scopul aplicării unitare a legislaţiei în vigoare;
3.urmăresc menţinerea legăturii
permanente cu autorităţile locale şi transmiterea acestora periodic de date
informative cu indicatorii privind piaţa muncii din judeţul respectiv;
4.răspund de exploatarea şi
utilizarea corectă a aplicaţiilor informatice şi a bazelor de date;
5.urmăresc întocmirea corectă a
fiselor de pontaj pentru personalul propriu şi transmiterea acestora pentru
calculul şi plata drepturilor salariale;
6.răspund de asigurarea pazei şi
de securitatea bunurilor şi a clădirilor;
7.răspund de administrarea în mod
judicios a resurselor alocate şi solicită suplimentarea acestora ori de cite
ori situaţia o impune;
8.răspund de respectarea normelor
cu privire la PSI şi protectia muncii;
9.coordonează asigurarea
evidenţei, selecţionării, păstrării, realizării şi clasării documentelor din
arhiva proprie şi predarea materialului selecţionat la compartimentul
corespunzător al A.J.O.F.M. Argeş.
10.coordoneaza si urmaresc utilizarea sistemelor informatice folosite la
nivelul ANOFM, pentru domeniul lor de competenta, si fac propuneri, catre seful
ierarhic, pentru completarea/modificarea
acestora atunci cand este cazul;
Badescu Nicolae
Director executiv
Ceausescu Teodora
Consilier superior
Compartiment Resurse umane, salarizare, comunicare si secretariatul
Consiliului Consultativ