A N U N T
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arges
cu sediul in Pitesti, B-dul Republicii, nr. 11, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei publice de
executie vacante de inspector asistent, ID post 415211, din cadrul Agentiei Locale Pitesti –
Compartiment Implementare masuri active, in data de 26.11.2019,
ora 10.00 (proba scrisa), la sediul agentiei.
Condiţii generale:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art.465
alin.(1) din OUG nr.57/2019
privind Codul Administrativ.
Condiţii specifice:
-pregatire de specialitate: studii universitare de licenta
absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de
licenţă sau echivalentă ;
-vechime
minima in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: 1 an;
-initiativa si creativitate, capacitate de adaptare la munca in echipa,
efort intelectual, seriozitate.
Înscrierile se fac în termen de 20 zile de la data
publicării anunţului pe site-ul institutiei, respectiv în perioada 24.10.2019-12.11.2019,
la sediul AJOFM Arges din Pitesti, B-dul Republicii, nr. 11; telefon : 0248/222415
/ fax : 0248222582, e-mail : teodora.ceausescu@ag.anofm.ro la Compartiment
Resurse Umane, Salarizare, Comunicare și Secretariatul Consiliului Consultativ
la d-na Ceausescu Teodora – consilier superior.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod
obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului nr.
611/2008, cu modificările și completările ulterioare:
a) formularul de înscriere (se pune la dispoziţie candidaţilor de către
instituţia publică organizatoare a concursului din oficiu);
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de
studii, certificatelor şi altor documente care atestă deținerea competențelor
solicitate, emise în condițiile legii;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de
angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după
caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare,
eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de
familie al candidatului (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în
clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul
standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice);
i) cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria
răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi
care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor
direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de
a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul
desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării
interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În
situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea
informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă,
extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii
aprobate la nivel instituţional);
j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea
sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau
însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu
originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Bibliografia :
1.Constitutia Romaniei ;
2.OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ ;
3.Legea nr.202/2006, privind organizarea si
functionarea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, cu
modificarile si completarile ulterioare ;
4.Hotararea Guvernului nr.1610/2006 privind
Statutul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca ;
5.Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor
pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si
completarile ulterioare ;
6.H.G.R nr.174/2002 pentru aprobarea Normelor
metodologice de aplicare a Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor
pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si
completarile ulterioare ;
7.H.G.R. nr.377/2002 pentru aprobarea Procedurilor
privind accesul la masurile pentru stimularea ocuparii fortei de munca,
modalitatile de finantare si instructiunile de implementare a acestora, cu
modificarile si completarile ulterioare;
8.Legea nr.279/2005 privind ucenicia la locul de munca,
republicata;
9.Legea nr.335/2013 privind efectuarea stagiului
pentru absolventii de invatamant superior, actualizata;
10.Legea nr.72/2007
privind stimularea incadrarii in munca a elevilor si studentilor, actualizata.
Atributiile postului :
1.iniţiază şi realizează
activităţi specifice stimulării ocupării forţei de muncă, combaterii şi
prevenirii şomajului, în funcţie de oportunităţiile şi condiţiile concrete de
manifestare ale pieţei locale a muncii, în baza programelor de ocupare ale A.J.O.F.M.
Argeş
2.realizează implementarea
măsurilor active pentru combaterea şomajului în baza programului de ocupare la
nivel local;
3.urmăreşte modul de soluţionare,
conform prevederilor legii, a cererilor, scrisorilor, reclamaţiilor care sunt
de competenţa unităţilor locale de furnizare de servicii pentru ocuparea forţei
de muncă;
4.face propuneri, în colaborare
cu factorii decizionali locali, pentru elaborarea programului de măsuri active
pentru stimularea ocupării în zonă;
5.participă la realizarea de prognoze,
sinteze, rapoarte şi informări privind ocuparea şi formarea profesională,
îndeplinirea sarcinilor şi programelor de activitate;
6.realizează selecţia, în
condiţiile prevederilor legii, a prestatorilor de servicii în domeniul ocupării
pentru realizarea programelor specifice şi urmăreşte derularea contractelor;
7.evaluează periodic calitatea
serviciilor realizate de prestatorii de servicii şi face propuneri de
menţinerea sau ridicare a autorizării;
8.verifică reclamaţiile şi
sesizarile privind activitatea prestatorilor de servicii şi în cazuri
întemeiate face propuneri de retragere a acreditării acestora;
9.asigură aplicarea unitara a
metodologiei şi a legislaţiei privind ocuparea forţei de muncă;
10.face propuneri de elaborare a
programelor specifice de ocupare a forţei de muncă pentru categoriile de
persoane defavorizate sau cu şanse reduse de integrare pe piaţa forţei de
muncă;
11.au obligaţia transmiterii
informaţiilor Compartimentului Monitorizare proiecte finantate din FSE,
Informatică şi managementul bazelor de date pentru actualizarea site-ului.