În contextul actual, este important sa va protejați atât pe dumneavoastră cât și pe cei din jur și să evitați zonele aglomerate. Dorim să rămânem în legătură permanentă cu dumneavoastră, iar acest lucru este posibil acum și prin servicii on-line și comunicare electronică.

Mai jos regăsiți modalitățile de realizare a comunicării electronice între beneficiarii dreptului la indemnizaţia de şomaj, ai măsurilor de stimulare a angajatorilor finanţate din bugetul asigurărilor pentru şomaj, ai sumelor necesare pentru plata indemnizaţiei acordate ca urmare a reducerii sau întreruperii temporare a activității total sau parţial ca urmare a efectelor epidemiei COVID-19, precum şi ai măsurilor active de sprijin imediat pentru angajatorii a căror activitate a fost redusă sau întreruptă total sau parţial ca urmare a efectelor răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 finanţate din bugetul asigurărilor pentru şomaj și agențiile pentru ocuparea forței de muncă județene și a muncipiului București.

Modalități de comunicare electronică – descarcă aici

Ghidul privind comunicarea electronică poate fi consultat aici

Prezentarea schematică a pașilor de urmat – descarcă aici

Adresa e-mail pentru transmiterea documentelor – arad@anofm.gov.ro