În contextul actual, este important să vă protejați atât pe dumneavoastră cât și pe cei din jur și să evitați zonele
aglomerate. Dorim să rămânem în legătură permanentă cu dumneavoastră, iar acest
lucru este posibil acum și prin servicii on-line și comunicare electronică.
Mai jos regăsiți modalitățile de realizare a comunicării
electronice între beneficiarii dreptului la indemnizaţia de şomaj, ai măsurilor
de stimulare a angajatorilor finanţate din bugetul asigurărilor pentru şomaj,
ai sumelor necesare pentru plata indemnizaţiei acordate ca urmare a reducerii
sau întreruperii temporare a activității total sau parţial ca urmare a
efectelor epidemiei COVID-19, precum şi ai măsurilor active de sprijin imediat
pentru angajatorii a căror activitate a fost redusă sau întreruptă total sau
parţial ca urmare a efectelor răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 finanţate
din bugetul asigurărilor pentru şomaj și agențiile pentru ocuparea forței de
muncă județene și a muncipiului București.
Modalităţi de comunicare electronică – descarcă aici
Ghidul privind comunicarea electronică – descarcă aici
Prezentarea schematică a paşilor de urmat – descarcă
aici
Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor este alba@anofm.gov.ro