Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă precizează că în cazul angajatorilor contribuabili care declară trimestrial obligaţiile fiscale aferente veniturilor din salarii şi asimilate salariilor și care, din acest considerent, nu au avut posibilitatea transmiterii documentelor aferente cererii pentru decontarea a 41,5% prin intermediul platformei aici.gov.ro în perioada în care platforma a fost utilizabilă pentru accesarea acestei măsuri, au în continuare posibilitatea transmiterii cererii și a documentelor necesare (aferente lunilor iulie și/sau august) prin mijloace electronice, prin e-mail, direct agenției județene pentru ocuparea forței de muncă în raza căreia au sediul social.

Angajatorii menționați mai sus pot transmite solicitările pentru lunile iulie și august până la data de 25 octombrie 2020, la adresa de email dedicată fiecărui județ, care are ca ID numele județului (ex: brasov@anofm.gov.ro, caras-severin@anofm.gov.ro, sector-1@anofm.gov.ro).
Lista completă a e-mail-urilor agențiilor județene pentru ocuparea forței de muncă este disponibilă aici.

Toate formularele necesare transmiterii solicitării se regăsesc atașate.

Pentru o bună funcționalitate a formularelor PDF vă rugăm să nu utilizați browserul pentru deschidere ci să le descărcați și să folosiți aplicații dedicate (ex: ultima versiune Adobe Reader).

Cerere_Declaratie_Lista_OUG_92_41.5.pdf